niedziela, 3 marca 2019

Cześć!


Cześć Przybyszu!

Nie wiem jakim cudem tutaj się znalazłeś, ale i tak jestem bardzo szczęśliwa, że jesteś, więc serdecznie Cię witam!
Jestem Szklanka, miło mi Cię poznać. Opowiem Ci trochę o sobie, a może nawet zostaniesz tutaj na dłużej, za co byłabym bardzo wdzięczna.

Teraz bardzo dużo osób pragnie zaistnieć w Internecie, jednak ja nie należę do nich – założyłam bloga już bardzo dawno, ale nigdy nie miałam odwagi żeby zacząć pisać, bo kto może chcieć czytać bzdury, które pisze zwykła, przeciętna, dziewczyna z małej wsi. Ale z każdym kolejnym dniem upewniałam się, że właśnie chcę pisać o głupotach, bo kocham robić to, co robię i pragnę zarażać swoimi licznymi pasjami innych ludzi. Poza tym, jak już wcześniej wspominałam, jestem normalna, jestem jak większość Was.
Lubię być anonimowa, dlatego z pewnością nie znajdziecie tutaj moich zdjęć. Nie mam Facebooka, Snapchata, Intagrama i tym podobnych rzeczy. Nie lubię, jak ktoś narusza moją prywatność, ale o tym, dlaczego pozbyłam się wszystkich mediów społecznościowych mogę Wam kiedy indziej opowiedzieć.

Kocham czytać i pisać książki, więc z pewnością znajdziecie tutaj wiele postów na ich temat. Wyprzedzając pytania, to nie, nie przeczytacie nigdzie moich książek, bo głównie piszę dla siebie, jednak może kiedyś wstawię jakieś fragmenty, kto wie.
Moją drugą pasją jest rysowanie. Kiedyś o wiele więcej tworzyłam i mój „talent” powoli zanika, jednak to nie oznacza, że rzucę to. Ostatnio jestem bardzo zafascynowana Bullet Journalem i mam w zamiarze coś Wam o tym opowiedzieć, ponieważ jest to dla mnie najłatwiejszy sposób na wyżycie się artystyczne, a także rozwijanie swoich umiejętności.
Kocham chodzić po górach, podróżować, spacerować, jeździć na rowerze i na rolkach. Lubię aktywnie spędzać czas, jednak warto zaznaczyć, że preferuję robić to w samotności, ze słuchawkami w uszach. Jestem introwertyczką, wolę być sama, jednak nie oznacza to, że nie mam przyjaciół, bo mam i to wielu. Są najwspanialsi na świecie i są dla mnie wszystkim. Bycie introwertykiem nie jest złe i nie wstydzę się o tym mówić, nie zaprzeczam, że taka jest rzeczywistość. Ale – pomimo tego bardzo lubię mówić.

Mam wiele problemów, jak każdy z Was – mam trądzik, nie jestem szczupła, przeżywam rozterki miłosne i mam czasem problemy w szkole. Staram sobie z tym radzić w każdy możliwy sposób i z chęcią pomogę też Wam. Kocham gotować dietetyczne posiłki, często testuję różne kosmetyki, w szczególności te do skóry twarzy i wymyślam różne, skuteczne sposoby na naukę. Może coś z tego Wam pomoże.
Mam nadzieję, że każdy z Was znajdzie tutaj coś, co lubi lub potrzebuje. Trzymajcie kciuki, żebym szybko się nie poddała i nie rzuciła blogowania, bo to sprawia mi naprawdę wielką przyjemność.
Wasza Szklaneczka ♥

Wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony https://pixabay.com/ lub są wykonane przeze mnie :)


2 komentarze:

  1. A moim zdaniem właśnie taka prawda i szczerość jest najlepsza! Trzymam za Ciebie kciuki :)

    OdpowiedzUsuń